Wednesday, March 30, 2011

test mata korang..

salam sume.. hehe... tanpa berlengah lagi aku nak post satu entry yang best utk korang cuba...
kalau korang rabun lagi ok..
x rabun pun ok jugak.....
ok... korang tengok gambar kat bawah ni ye...

ni ha

ok gbr kat atas tu kalau kecik lagi bagus...
aku nak korang tengok gambar nih dr jarak yg jauh ckit dr skirn lappy korang...
xpun korang kecik kan mata korang tuh..
ok dr ctu korang akan nampak marilyn monroe..
pastikan korang dapat tengok ye..
haha...
pastu tengok gambar nih pulak... gambar yang sama cuma saiz je yang berbeza..
huhu...

yang ni


ok gambar yang di atas pastikan korang dpt tengok einstien..
dpt ke tak.. pas korang tengok gbr yg dlm saiz besar nih, korang pegi jauh2...
so korang dpt tengok sape??
huhu...
slamat mencuba..

p/s: terkujat jugak tgk 1st2.. hehe...

4 comments: