Thursday, March 31, 2011

a moment in a million years

kepada geng black mamba yang sedang membaca, entry ni adalah berkaitan dgn diri saya...
tidak ada kena mengena dgn yg hidup ataupun yang telah meninggal dunia.. ceh..
sebenarnya "a moment in a million years" ni lagu scorpion...
aku suka sangat ngan lagu nih..
lirik yang begitu bermakna...
berkesan sangat ngan hidup aku nih..
bila aku tension aku dgr lagu nih..
bila aku sedih aku pun dgr lagu nih jugak...
bila kawan2 tiada di sisi aku pun dengar lagu ni jugak..
korang nk tau sbb ape aku suka dgr lagu nih??
lagu ni la yang buat aku teringat kat seseorang...
bila aku bergaduh dgn dye pun aku dgr lagu ni utk hilangkan baran aku..
aku xtau kenapa...
connection antara si dia dan lagu nih umpama hidup dan mati utk ku...
huhu... berair pulak mata nih...
hemph.. byk sgt dah aku sakitkn hati dye nih...
xtau la pasal apa.. sepatutnya pengalaman sudah mengajar kita erti hidup..
apekah aku nih jenis yg x reti belajar dr pengalaman...
adakah aku leka, terlalu selesa dgn apa yang aku ada..??
Ya ALLAH, hanya padamu aku meminta...
tlg lah hambamu YA ALLAH...
aku takut kehilangannya... dan aku takut akan menyesal suatu hari nanti..
tsk tsk...


i'm lost


p/s: final week lebih kurang 2 mgu lagi..

4 comments:

shamyheart said...

Alala~ so sweet :-)

muhamad yusri said...

huhu...thanks..

BudakBudak said...

Sbelom menyesal,baek belajar dulu dari pengalaman. n saia lah pengalaman. OOo.cit! dahla emo2..p mintk maaf nan si dia skunk..

muhamad yusri said...

baek kakak...hehe