Wednesday, March 16, 2011

kesian la...

hehe... tdi aku jalan2 baca forum...
klik punya klik terjumpa kisah atok nih...
punya la kesian kat atok tu...
walaupun kisah ni dah lama kuar kat surat khabar..
tp aku nak share jugak kat cnih....
hehe..

al-kisah...
seorang atuk tua a.k.a guru agama dari Baling, Kedah telah disaman di atas kesalahan menunggang motosikal terlalu laju... atuk nih dah berumur 65 tahun... bg korang logik ke atuk yg dah berumur nk bawak moto laju2...? hehe...
pastu kat statement saman tu pulak bg tau yang atok nih bawak moto CC besar....... fuyoh.. caya la tokk...
haha... atok nih mmg hebat..
kalau nk berguru ngan atok nih mesti best punyer..


ni la atok tu


amaacam.. terkujat x korang tgk moto atok tu..heehe...

credit: berita@kosmo.com.my
          cari forum

p/s: atok memang power..

2 comments:

mr vampire said...

ergh...rasa macam pelik pulak..haha

perpatih_kenyalang said...

mmg la.. saman ekor.. haha