Monday, March 28, 2011

21 tahun dh..

satu lg entry utk tatapan penonton sekalian..
utk makluman anda 21 tu bkn no setan.. no setan 666.. haha
umur aku dh nak masuk 21 tahun... tanggal 19.10 nanti genap la sweet 21...
hadiah korang jangan nak lupe bagi...
aku nk crite pasal ape tdi ekk??
ok aku crita la pengalaman hidup aku sepanjang 21 tahun nih...
btw xterlambat lg utk aku ucapkan SELAMAT HUT-204 PDRM kepada abah aku..


ni la abah aku.. hehe


hee.. xlama lg dh nk pencen org tua tu...
ok jugak.. leh jaga emak kat umah...
kesian sgt dkt emak sbb salu jauh dr insan tersayang...
mesti ada yg bergilir2 pergi tempat lain...
kalau mcm dulu along yg blaja jauh..
skarang ni along kat umah, aku n abah pulak jauh.. salu sgt kena tinggal..
dh la aku dr kecik pun susah nak bersama dgn abah..
ye la.. zaman abah masuk polis dulu zaman komunis ada lagi kat swak nih..
abah aku PPH.. asyik kena tinggal je ktaorang nih..
so korang kena la hargai pengorbanan polis... yg corrupt boleh d caci, tp jgn caci semua la...
haha.. mcm panjang pulak entry aku nih...
t la aku sambung lagi... next entry aku akan critakan tempat aku bersekolah pulak.
haha.. ok x??
kalau nak tau kat mne aku skolah korang komen je la ekk.. mne tau kte nih school mate...

p/s: komen la.. huuu

4 comments:

risa said...

selamat hari polis to ur father ye...adik akak pon bakal jadi polis...sebenarnya derang ni sangat2 berjasa kan...saye suka anggota berpakaian seragam..sangat2 suke!!

muhamad yusri said...

thanks sys... sy pun suka pakaian seragam nih.. wish i could wear it someday....

Abang Long said...

Salam...baru nak cecah 21 tahun? Ish3..tak pasal2 ko kena panggil aku Pak Long...adoi ai tuanya aku.

Nanti bila abah dah pencen, jgn lak bebankan dia suh bantu itu ini..Bagi dia rehat n njoy life dgn mak yer..

muhamad yusri said...

i.allah pak long.. hehe... xsabar nk habis blaja nih.. huhu