Wednesday, March 16, 2011

start balik dh...

tuu dia... dh mai dah....
hantu blog dh mai merasuk cek nih...
hahah...
sukahati je haku hentam bhasa ibunda korang..
sorry la sbb aku xreti cakap loghat utara...
tp kalau ada sapa2 yg sudi aja tu pun boleh..
aku 'on' je...
aku nih bru stat nak berblog balek...
2-3 hari lepas aku dok preview je..
aku ade test acount pasal tu la bz ckit...


ngeri

hehe...
kebelakangan nih byk sgat bencana alam yg terjadi kan..
byk sangat dh musibah menimpa...
kalau kat arab bermasalah dengan pemimpinnya...
kat jepun pulak dengan masalah bencana alam nya..
xtau nak cakap apa dh sbb tu sume kuasa tuhan..
kita sbg hamba nih hanya mampu berdoa dan berusaha je kan...
hope negara kita nih dijauhkan dari terjadi benda2 camtu..

p/s:  hanya mampu berdoa....

No comments: