Monday, February 14, 2011

rindula...

huaa... blog aku dah terabai...
dh bersarang2 dh labah2 kat cni...
lme la x bukak blog...
kwan2 sume apa kabar??
sy sehat je la..
huhu...
sbnr nya bkn sy xnak bukak blog nih...
tp line slow sangat..
nak wat BW pun susah..
asyik2 nak kena refresh je....
dah tanggal2 dah button mouse aku tu...
hee...
semalam bru format lappy nih...
meragam lak dye masuk win 7...
last2 aku tuka blek pg win XP...
maklum la lappy aku ni dr zaman batu dulu..
nk kata terlalu outdated x la jugak...
tp stakat nak layan dota tu boleh la...
semalam la hari yang paling adventurous dlm hidup aku nih...
bkn apa kwn2...
semalam aku sendiri yang format lappy aku ini..
ye la kan.. nak anta kedai mahal...
last2 aku bli je cd OS ciplak kat kedai.
RM 8 je satu... yg latest punye...
dh la aku format nih xmintak ajar org pun..
aku bce je kat tutorial kat tenet... bkn nak riak..
tp kdg2 tu sesuatu masalah kena la carik jln penyelesaian sendiri kan..
kalau asyik mintak tolong org je, sampai bila kt nak maju...
ehh2... ape aku taip nih.??
korang layan je la..
byee....

p/s: nak format jumpe aku... harga leh "kowtim".. hehe

No comments: