Friday, February 11, 2011

-__-''

salam semua..
xsangka dah sampai hari jumaat kan...
masa berlalu dengan pantas tanpa kita sedari...
pejam celik2 dah sampai hari jumaat....
dah nak abis seminggu ni apa je la yang aku dah buat??
hemph.. rasa macam kosong je...
langsung xbuat apa2 selain dr pg kelas dan blogwalking...
ingat start besok nak study...
ada quiz la pulak..
nak kena cover 3 chapter lak tuh...
huhu...
tp kan aku ada perasan something pasal kehidupan sebagai seorang student nih..
student lebih banyak menghabiskan masa utk menghadap laptop drpd menghadap buku..
ini memang betul la jugak...
kalau dah nak quiz ke test ke baru la kelam kabut nak baca note...
kalau yang otak memang bergeliga tu xpe la jugak...
kalau dah yg jenis malas tu menghabiskan bogheh yo...
haha...
tapi tu bukan semua la...
slain tu student pun banyak menghabiskn duit..
aku sendiri pun heran...
dlm seminggu pun byk jugak la duit d belanjakan...
benda nih termasuk aku skali la jugak..
harapkan duit pt tuh aku rasa sampai hujung bulan ni je mampu bertahan..
nasib baek aku leh saving duit ckit...
nak mintak ngan bapak aku mesti merah telinga kena sound..
hehe..
kalau boleh aku nak buat business topup nih...
tp aku x yakin sangat la promo yang d buat dgn blog tu..
ada satu blog tu aku baca pasal business nih..
nak tengok komen tp haram..
satu komen pun takdak....
was2 la pulak aku..
kalau boleh ada org yang meyakinkan aku...
baru la yakin ckit aku nak melabur..
t x pasal2 hangus duit makan utk seminggu...
korang kalau ada pengalaman bg tau la kat aku...
nak suruh aku jadi kaki pun xpe..
asal kan income masuk....
kalau seminggu dh leh cover balek modal tu mmg best..
lagi la aku suka...
tp korang mesti tunjuk bukti yg korang ni mmg ejen jual topup..
kaki kelentong aku xnak layan ok...


boleh pakai ke x??



p/s: kalau ada business lain g tau je la... MLM xnak ok...

No comments: