Monday, February 7, 2011

asal usul blogku ini..

salam semua kawan2... hehe
entry kali ni pasal sejarah terjadinya blog ku ini...
URL diberi http://perpatihkenyalang.blogspot.com/.....
sebenarnya dah agak lama blog aku ni wujud...
tp bru aktif semenjak dua menjak nih...

pada mulanya aku buat blog nih sebagai satu asignment...
subjek OMT 155 INTERPERSONAL COMMUNICATION...
entry yang asal hanyalah sebahagian dari subjek pembelajaran...
kerana subjek ni jugak la aku terpaksa ambil 2 kali.. hehe (korang paham2 je la)
tapi akhirnya lulus jugak..

tp skarang ni aku buat entry blog ni sbb aku minat..
kadang2 lepas menulis rasa tenang je.. bkn semata2 utk duit ok.. hehe (yeke)
mesti korang heran kan pesal aku letak nama perpatihkenyalang sebagai aku punya domain name...
perpatih tu sebenarnya aku ambik dari adat perpatih...
adat yang diamalkan di naning dan negeri sembilan..
nak tau sebab apa?? sebab abah aku orang negeri sembilan...
kenyalang tu pulak di ambil dari Sarawak Bumi Kenyalang....
dan sbb kenyalang d ambil sebab emak aku orang Sarawak...
kira aku nih mix la...

hehe... tu je la serba sedikit pasal blog aku nih...
kalau korang nak pegi blog lecturer aku pun boleh...
klik je kat cni...
ktorang panggil mdm su je...
hehe.. thnks sbb sudi baca n comment...

9 comments:

Nurul Afifah Addnan said...

so very very cgt amat unik... :)

perpatih_kenyalang said...

hehe.. memang unik.. huhu

marfieyra said...

now i know why perpatih kenyalang :) great idea dear ;)

perpatih_kenyalang said...

besa la.. idea mesti mau ada... keh2..

nazrul ashraff said...

haha..mix la kunun2 ny..hehe..p.cik! nak cri butang follower nun jauh ke bawah..skt mata..hee..

perpatih_kenyalang said...
This comment has been removed by the author.
perpatih_kenyalang said...

nazrul: itu dinamakan style...

IMANSHAH said...

salam singgah..

perpatih_kenyalang said...

thank sbb singgah..