Wednesday, July 13, 2011

terkujat aku..

halamak.. terkejut betol aku tadi... tibe2 je coklat mencurah2 ke ladang gandum..dan poopss... jadilah koko krunch... hahah... itu peribasaha yang boleh aku ungkapkan...
actually yang aku maksudkan ialah, tadi tiba2 je kilat menghentam bumi... apa lagi melompat lah aku.. haha..
akhirnya hujan turun dgn begitu lebat di tempat aku ni.. syukur alhamdulillah..


indahnya ciptaan illahi

dh dekat seminggu lebih hujan x turun2 kat cni... huhu... bgus jugak kalau time2 hujan nih aku kat rumah... boleh layan tdo.. haha.. halamak.. bru teringat yg aku turun pg tadi naik moto... adoohhhh, mcm mana la aku nk balek umah makan nih.. hope hujan akan berhenti kejap lagi... tp hujan nih mcm xde tanda2 nk teduh pun.. huhu.. maklumlah lama sangat dh panas... biar la pokok2 kat hutan tu merasakan nikmat hujan..

p/s: boleh redakan jerebu kat tanag seberang...

No comments: