Monday, June 6, 2011

saja2...


haa.. korang dh tengok kan gambar di atas??
bagi korang, apa yang korang fikir pasal gambar tersebut..
ye la kan... sekeping gambar, kalau kita tafsirkan betul2, boleh memberi seribu maksud...
heee... dh macam doktor falsampah pulak aku neh...haha...

ok... bg aku gambar tersebut adalah sebentuk cincin...
boleh jadi nih cincin pertunangan.. or maybe cincin kahwin... setakat nih aku xde pulak dengar cincin kematian  kan.... huuu.. seram...

korang target ble korang leh kahwin.. ni andaian je k.. bkn betol2....
aku punya target, kalau boleh aku nak bertunang selepas chenta aku grade degree.. insyaAllah jodoh tu panjang.. hee.. agak2 umo masa tu 25 la... insyaAllah umo pun panjang...

lepas tu target kahwen pulak?? aku rasa kalau dpt tahan 27.. kalau xdapat 26... haha... -_-''
hmm.. pastu?? honeymoon?? haha.. aisyeh.. melalut la pulak.... masa masih panjang cik abang oi....
nk tunggu hari bertukar hari pun lama... ni kan nak tunggu tahun bertukar tahun...
kalau boleh aku xnak org len.. aku nak dye jugak...

kalau korang sanggup x tgu pasangan korang bertahun2 lamanya??
aku?? insyaallah aku cuba sedaya upaya... selagi hati bertaut, selagi itu kami berpaut... haha..
peribahasa hentam keromo..

tu je kot aku nak membebel mlm nih.. bukan salu aku dapat update blog nih... bye2...

p/s: kmk cinta maghfirah bt. mohd yunus.. huu...

No comments: