Tuesday, November 30, 2010

akhirnya..

haha.... setelah sekian lamanya... mulai dari hari ini aku berazam nak mencantikan blog aku yang terbengkalai nih.. actually, aku x brapa minat sangat nak menulis..

tp aku jeles pulak dgn blog awek aku tuh.. cantik macam tuan empunya blog.. hehe.. kalau korang tengok blog dia mesti korang terkujat monyet.. haha..

tengok boleh ngorat jangan k.. aku tempeleng kang.. korang boleh tengok blog dia kat cni.. agak lama jugak la aku x online...

dah la line kat tempat aku ni sangat membebalkan.. kah2... al-maklum la, budak pedalaman.. haha.... semenjak 2 menjak nih aku punye acc google email xleh bukak lah... bru ari nih dapat.. aku pun pelik..

actually aku x tau aku nak tulis apa... apa2 pun my blog still in progress.. thankyou...



~yusnmar3010~

No comments: